MATEMATİK HER YERDE ÖĞREN SEN DE BENİMLE PROJEMİZ

09.09.2020 206

Proje hakkında

4-11 Yaş grubu öğrencilerinin temel konularını öğrenmesi, öğrenmesi, öğrenmesi, eleştirel düşünme, sorgulama, araştırma gibi beceriler kazanmalarına yönelik yorum bir projedir.
Projemiz oyunlarla desteklenerek, materyal geliştirerek, teknoloji kullanımı ile ham ve kalıcı matematik öğrenme süreci yaşamayı amaçlamaktadır.Öğrenme süreci; ön planda olduğu bir süreç olup proje sonsuzla fikir alışverişi yapılarak yürütülecektir.

4-11 yaş grubu öğrencilerinin temel matematik konularını eğlenceli ve kalıcı bir şekilde öğrenmeleri, öğrencilerin keşif, eleştirel düşünme, sorgulama ve araştırma gibi becerileri kazanmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış bir projedir.
Projemiz, oyunları destekleyerek, materyal geliştirerek ve teknolojiyi kullanarak eğlenceli ve kalıcı bir matematik öğrenme sürecine sahip olmayı hedefliyor. Öğrencinin ön planda olduğu ve proje ortakları ile fikir alışverişinde bulunarak yürütüleceği bir süreçtir.

 

 

HEDEFLER

Öğrencilerin eğlenerek, matematik dersini öğrenmeyi öğrenmek, öğrenmek için
işbirliği ve motivasyonunu arttırmak,
Takım çalışmasına teşvik etmek,
Çoklu zeka alanında,
Bütünleşik eğitim yöntemiyle çok yönlü düşünmeyi sağlamak,
Öğrencilerin soyut becerisini geliştirmek,
Bilgi ve iletişim teknolojilerini yaygın olarak kullanmak,
Öğrencilerin matematiksel, sanat ve dijital yetkinlik yanı sıra öğrenmeyi öğrenme yetkinliğini geliştirmek,
Benzerlik ve farklılıklarımızı tanımak, farkındalık kazanmak, işbirliği ve hoşgörü geliştirmek

Eğlenceli ve matematik derslerini seven kalıcı öğrenme sağlamak
Katılan öğrencilerin işbirliğini ve motivasyonunu artırmak
Takım çalışmasını teşvik etmek
Çoklu zeka alanında gelişmek
Bütünleşik eğitim yöntemi ile çok yönlü düşünmeyi sağlamak
Öğrencilerin soyut düşünme becerilerini geliştirmek
Bilgi ve iletişim teknolojilerini yaygın olarak kullanmak,

 

ÇALIŞMA SÜRECİ

Matematik planına göre konuların kavratılması ve kazanımlara ulaşılması için;
öğrenci grubu, hazır bulunuşlukları ön planda tutularak, materyal geliştirme, oyunlaştırma ve web2 araçlarını kullanarak kavrama ve pekiştirme yapılacaktır.

Konuları kavramak ve matematik planına göre kazanımlara ulaşmak için;
Öğrenci ihtiyaçları ve hazırbulunuşluğu ön planda tutularak, materyal geliştirme, oyunlaştırma ve web2 araçları kullanılarak anlayış ve pekiştirme yapılacaktır.

 

 

BEKLENEN SONUÇLAR

Öğrenciler matematik dersi kazanımlarına eğlenerek kalıcı olarak ulaşırlar,
Matematik dersinin hayatın bir parçası olduğunu kavrarlar ve yaşamlarına aktarırlar
Öğrencilerin derse karşı sevgisi ve ilgisinin artması sonucu matematiksel başarıyı beraberinde getirir.
Teknolojiyi verimli ve etkili öğrenirler,
Ortaklar arası iletişim ve iş birliği mesleki jel katkı sağlar,

Öğrenciler matematik derslerini eğlenerek kalıcı olarak elde ederler
, Matematiğin hayatın bir parçası olduğunu anlayın ve yaşamlarına aktarın
artışın bir sonucu olarak öğrencilerin derse olan sevgisi ve ilgisi, matematiksel başarı ile birlikte gelir.
Teknolojiyi verimli ve etkili kullanmayı öğrenmek,
Ortaklar arasındaki iletişim ve işbirliği profesyonel gelişime katkıda bulunur,